Digimarkkinointi
Digimarkkinoinnilla lisää näkyvyyttä ja asiakkaita
Digitaaliseen markkinointiin kuuluvat verkkosivujen lisäksi niin sosiaalisen median markkinointi, sähköpostimarkkinointi, hakukonemainonta, sisältömarkkinointi ja muut sähköiset markkinointikeinot. Vaikka verkkosivustosi olisi juuri uusittu ja sen sisällöt hyviä, ei niistä ole hyötyä ilman verkkonäkyvyyttä. Digimarkkinoinnin keinoja monipuolisesti hyödyntämällä yrityksesi saa lisää näkyvyyttä ja se tuodaan kohdeyleisösi tietoisuuteen, tavoitteena tietysti kääntää sivustoliikennettä myös asiakkaiksi.
Digitaalista markkinointia on orgaanisen näkyvyyden lisäksi myös maksettu näkyvyys eri mainoskanavissa. Käytetyt kanavat suunnitellaan yrityksen tilanteen ja asiakasprofiilien mukaan. Testaamalla ja analytiikkatietoja hyödyntämällä selviää, mikä toimii missäkin tapauksessa ja mihin kannattaa panostaa.

Orgaaninen näkyvyys
Orgaaninen eli maksuton näkyvyys tarkoittaa käytännössä hakukonenäkyvyyttä, orgaanista some-näkyvyyttä sekä Google My Business-tilin tuomaa näkyvyyttä.
Hakukonemainonta
Verkkonäkyvyyttä voidaan orgaanisen hakukonenäkyvyyden lisäksi lisätä esim. hakukampanjoita tai bannerimainontaa hyödyntämällä. Meiltä saat helposti toteutukset myös videosisältöihin ja -kampanjoihin.
Somemarkkinointi
Toteutamme orgaanisia sisältöjä, kuten videoita ja teemme maksettua mainontaa eri sosiaalisen median kanavissa (esim. Facebook, Instagram ja LinkedIn).
Sähköpostimarkkinointi
Google Adsin kautta voidaan tehdä perinteisen hakumainonnan lisäksi muitakin mainostyyppejä Googlessa ja Youtubessa. Luomme tarvittaessa mainostilin asetuksineen, kampanjarakenteineen ja mainoksineen.