Pelillistäminen

Ota kuppi kahvia ja rentoudu pelaamalla toteuttamaamme markkinoinnin tueksi tehtyä peliä.

Pelaa

Pelillistäminen markkinoinnin keinona

Pelillistäminen (gamification) on tapa erottua joukosta. Pelit ovat nykyään levittäytyneet kaikkialle. Onko sinulla varaa jäädä tämän megatrendin ulkopuolelle? Tietenkään useimmiten ei ole realistista kilpailla suurten pelistudioiden kanssa mutta nostalgiannälkäinen keski-ikäinen maksukykyinen yleisö on hyvä kohde yksinkertaisille peleille.

Olemme kehittäneet oman pelimoottorin 2d-pelien kehittämiseen pelkkää HTML/CSS-tekniikkaa käyttäen. Tarvittaessa voimme toteuttaa html5-pelejä myös vaikkapa Pixi-alustalla. Peliprojektissa tarvitaan animaattori ja ohjelmistonkehittäjä, mutta valmiita peli-ideoita kierrättämällä voi usein löytyä kustannustehokas ratkaisu.

Sosiaalinen kokemus

Jotta pelistä saadaan täysi hyöty irti, tarvitaan sosiaalisia elementtejä. Qmea toteuttaa myös taustajärjestelmän pelitilan tallennuksella ja high score -tietokannalla ja tarvittaessa vaikkapa chatin pelisivuston oheen.

Pelimoottorillamme on toteutettu Suomen Lähikaupan Hintahai-kampanja ja kaksi Keskon K-man -kampanjaa.

Kysy lisää