DIGI­MARKKINOINTI

Tavoita oikeat kohderyhmät

Digimarkkinoinnilla lisää näkyvyyttä ja asiakkaita

Digitaaliseen markkinointiin kuuluvat verkkosivujen lisäksi niin sosiaalisen median markkinointi, sähköpostimarkkinointi, hakukonemainonta, sisältömarkkinointi ja muut sähköiset markkinointikeinot. Vaikka verkkosivustosi olisi juuri uusittu ja sen sisällöt hyviä, ei niistä ole hyötyä ilman verkkonäkyvyyttä. Digimarkkinoinnin keinoja monipuolisesti hyödyntämällä yrityksesi saa lisää näkyvyyttä ja se tuodaan kohdeyleisösi tietoisuuteen, tavoitteena tietysti kääntää sivustoliikennettä myös asiakkaiksi.

Digitaalista markkinointia on orgaanisen näkyvyyden lisäksi myös maksettu näkyvyys eri mainoskanavissa. Käytettävät kanavat suunnitellaan yrityksen tilanteen ja asiakasprofiilien mukaan. Testaamalla ja analytiikkatietoja hyödyntämällä selviää, mikä toimii missäkin tapauksessa ja mihin kannattaa panostaa.